8 gru 2010

kilka zabawek i książeczek prosto z Olsztyna od Karoliny :)

Postanowiłam chociaż wirtualnie przyłączyć się i podzielić tym co mi do głowy przychodzi :) Na pierwszym miejscu umieszczam książki, były, są i będą zawsze w moim życiu i mam nadzieję, że wkrótce mój synek także je pokocha.

Mój "namber łan" :
kawał dzieciństwa, powraca w szkole, a czasem niespodziewanie i w życiu codziennym, jakiś cytat, skojarzenie, teraz coraz częściej, dzięki synkowi. Podobno od lat 4-6, a nawet niektóre wiersze figurują chyba jako lektura szkolna. Ja ośmielam się stwierdzić że nie jest za wcześnie i za późno na te zabawne wierszyki :). 

Lokomotywa-i-inne..._Julian-Tuwimkto z nas tego nie zna? Plus legendarne ilustracje J.M.Szancera

Przepiękna historia, może zauroczyć nie tylko dziecko, ale i rodziców.

Tym razem coś dla małego uszka:
Przepiękne kołysanki, w najlepszym stylu. mój synek ma prawie 5 miesięcy, słuchamy ich co wieczór i naprawdę widać jak je lubi. Myślę, że i rodzice polubią je z łatwością. POLECAM gorąco.

"To se ne wrati" mawiają nasi sąsiedzi, a jednak czasem "se wrati". Kochane Muminki, plus magiczny głos Gustawa Holoubka - narratora, wśród aktorów legendarna Ryszarda Hanin, wspaniałe piosenki, a wśród nich śpiewana przez Krystynę Prońko "Senna Kołysanka" - najpiękniejsza jaką słyszałam.

Co do zabawek, czasem zaglądam na te strony i szukam inspiracji :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz